نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3950
-
الف
+

اهم اخبار امروز ؛ آخرین خبر ها از «آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل» تا سریال «نون خ»

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان در 30 قوس/آذر 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، 

پایان کار هیات انتخاب جشنواره‌ فیلم فجر تا پایان هفته جاری

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران و جهان 30 قوس/آذر 1398

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره گفت: بازبینی فلم‌های رسیده در «بخش سودای سیمرغ و نگاه نو» و «بخش مستند» که از نیمه قوس/آذر توسط اعضای هیات انتخاب این دو بخش آغاز شده بود، تا پایان هفته جاری به پایان خواهد رسید.

در این دوره جشنواره، 115 فلم سینمایی به همراه 36 فلم مستند،  در جشنواره اشتراک نموده اند که در میان فلم‌های سینمایی، 37 اثر به فلمسازان اول اختصاص دارد.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 دلو/بهمن سال روان به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار می‌شود.

استقبال از نخستين جشنواره تیاتر هامون با بيش از 500 متقاضی

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران و جهان 30 قوس/آذر 1398

بیش از 500 اثر نمایشی، تاکنون متقاضی شرکت در نخستین جشنواره تیاتر «هامون» شده اند.

هادی حجازی فر، مدیر تیاتر هامون، قصد دارد در دلو/بهمن سال روان و همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نخستین جشنواره تئاتر هامون را برگزار کند و طبق اعلام قبلی مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا پایان امروز 30 آذر/قوس است.

حجازی فر در این زمینه گفت: خوشبختانه استقبال از این جشنواره در بخش خصوصی و همزمان با جشنواره تئاتر فجر بسیار خوب بوده و تا به حال بیش از 500 اثر متقاضی شرکت در این جشنواره شده اند.

یک بازیگر جدید در «آشغالهای دوست داشتنی اصل»!

یک بازیگر جدید در «آشغالهای دوست داشتنی اصل»!

نسخه جدید فلم سینمایی «آشغال‌های دوست‌داشتنی» با عنوان «آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل» متقاضی حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. 

محسن امیر یوسفی با اعلام اینکه یک بازیگر جدید در نسخه جدید فلم «آشغالهای دوست داشتنی اصل» حضور دارد، از ارایه فلم به دفتر جشنواره‌ فیلم فجر خبر داد.

این کارگردان سینمای ایران که از ارایه نسخه بازبینی به هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر خبر داد به ایسنا گفت: این فلم بدون تلاش داکتر انتظامی و داکتر داروغه زاده و دیگر مدیران منصف وزارت ارشاد به اکران نمی‌رسید از همه آنها سپاسگزارم خصوصا از اهالی مستقل مطبوعات که در این شش سال همیشه همراه من بودند.

۴ بازیگر به «شام ایرانی» پیوستند

یک بازیگر جدید در «آشغالهای دوست داشتنی اصل»!

پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و سامان گوران به همراه یک بازیگر ترکیه ای به جمع بازیگران «شام ایرانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب پیوستند.

به نقل از روابط عمومی «شام ایرانی»، پس از شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز، نگین معتضدی و مارال فرجاد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و سامان گوران جدیدترین بازیگران ایرانی هستند که به مجموعه جدید «شام ایرانی» پیوسته اند.

این مجموعه در این فصل به صورت بین المللی ساخته می شود و تاکنون حضور بازیگرانی از آذربایجان و ارمنستان در «شام ایرانی» قطعی شده و به تازگی گروه کارگردانی با امره تتیکل بازیگر جوان ترکیه ای نیز به توافق رسیده اند.

میرطاهر مظلومی و مجید یاسر به سریال نون خ پیوستند

یک بازیگر جدید در «آشغالهای دوست داشتنی اصل»!

میرطاهر مظلومی و مجید یاسر به عنوان بازیگران جدید به سریال نون خ اضافه شدند.

به دنبال ادامه تصویربرداری سریال نون خ در کرمانشاه میرطاهر مظلومی و مجید یاسر به عنوان بازیگران جدید فصل دوم این مجموعه مقابل دوربین رفتند.

تصویربرداری فصل دوم مجموعه «نون. خ» از ابتدای قوس / آذر در کرمانشاه آغاز شده و تاکنون حدود ۱۵ درصد سریال ضبط شده است.

 ح ح 

نظر شما
ارسال نظر